2010/01/04

świątecznej pomocy 2010

info: piko

... już po ...

manifest prosty był... kolejność narzucona...

1. wzgórze polskie

2. skłodowskiej 9

3. ołbińska 2a

4. czarnieckiego 60/2

META: wzgórze andersa

. . .

WYNIKI: miejsce/nick/czas

1. ostry i kola / 51min / pierwsze fix'y

3. mirecki / 53min

4. drzazga i kozioł / 55min

6. emilian / 61min

7. kuba m. / 62min

8. glizda / 65min

9. wrocnam / 66min

10. konrad / 71min

11. kożo / brawa za super bonus - 100zł od strażnika!!!

. . .

FOTOSY:

by WROCNAM

. . .

WIĘCEJ...

...uzbieraliśmy 78zł, które zwysięzcy mieli zaszczyt zadeponować w puszcze wośp'owej na górce andersa...

... podziękowania dla kwiaciarek i madzi za punktowanie mimo śiegu dużego ... i rowerowcom za odwegę ... bo twardziele ...

... tutaj jeszcze relacja by WROCNAM

18 komentarzy:

  1. No i dupa, raczej mi sie nie uda... Ciezko byc w kilku miejscach naraz..

    OdpowiedzUsuń
  2. a można godzinę rozpoczęcia ustawić tak jak najpóźniej? np 15:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/1/10 02:30

    Może szybki alley przed orkiestrą i finał ... Będzie jakaś masa w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/1/10 20:18

    no wuasnie? co z masa?

    OdpowiedzUsuń
  5. tak myślałem żeby na masę po aleyu sę wbić ale z tego co się zorientowałem na masę się nie zapowiada w tym roku ... ale kto wie co się po alleyu wydazy ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/1/10 15:17

    to nie ma co mędrkować tylko podać w świat info o masie na wośp zapewne pod aquaparkiem pozostała tylko kwestia godziny
    to samo z reszta co do alleya

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7/1/10 18:14

    yy... trochę wcześnie :/ jakby było później to by było super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja będę- mam dobre wspomnienia z poprzedniego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. popieram OSTREGO. tyż będę!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... a zaczekalibyście na mnie ze startem parę minut? bo będę musiał jeszcze dojechać do Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8/1/10 11:03

    to co z ta masa, bo juz malo czasu? godzina...?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8/1/10 16:01

    Na 100 % będzie masa ... śniegu na ulicach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy9/1/10 22:03

    będzie jakaś masa jutro chętnie bym się wybrał i pokazał że można w każde warunki jeździź

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie jest zaplanowane. ale wpadnij na alley. pokaż, że można w każde warunki się ścigać! ;)
    będzie zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani na ołbińskiej była zła, że jej dużo śniegu do sklepu wnieśliśmy

    OdpowiedzUsuń
  16. po pierwszym miejscu powinno byc drugie, bez znaczenia jest że 1 maja dwie osoby, ja chce drugie i już! ;p

    Mirecki

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawa niezła.
    Mój skromny opis na: http://wrocnam.bikestats.pl/index.php?did=263777.
    Wszystkie zdjęcia, jakie zrobiłem wysyłam na adres.

    OdpowiedzUsuń